Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 166 за първа кола?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    За твое сведение само със собственоръчната си намеса по подръжка на окачване и разбира се ходене чат-пат на стенд с едни гуми съм минавал по над 100К.

    Както и да е - дупе знае 2 и 200
    Егати, искам да видя гуми, дето са минали 100к км...

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
      Егати, искам да видя гуми, дето са минали 100к км...
      Това е факт - при това не говоря за гуми с високо съдържание на износоустойчиви полимери.

      Става въпрос за Goodyear aquatred търкаляни на една Лада Самара.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Голяма тема се получи за разходите, обаче сме се отклонили от основната идея на темата - сметката - да си купя кола за 2 хил плюс гражданска на разсрочено и някой др литър бензин не е съвсем точна, както го мислят повечето хора, които или са нямали коли или са имали някакви бараки, които се поддържат с лепило и малко картон. За пример днеска най-спокойно си отлетяха 250 лв за нов акумулатор и няколко дреболии )))) тя 166-цата се оказала много придирчива към тока
        Alfa 166 2.4 JTD '03 150HP Ex
        Espace 2.2 DCI '06 150HP

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Dr Z Покажи съобщение
          ....... тя 166-цата се оказала много придирчива към тока
          Не повече от много други марки и модели. Това с акумулатора е често срещано явление скоро след покупка на автомобил.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            От скоро обикалям сервизите и аз но цените сравнение с другите автомобили са същите (до скоро подържах едно бмв 3 от 95 година) даже частите на алфата ми се струват евтини , само дано не се чупи повече ама то божа работа . Имам едно фордче за работа с което за 4 години съм навъртял 18 000 километра (взех за 400 лв леко ударено) и не съм му сменял нито маслото (долял съм 2-3 литра) нито ремъци само съм дал 50 лв един път имаше проблем със стартера и още я чакам да издаде багажа за да я дам на отпадъци

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от CaliForniCati0N Покажи съобщение
              ... (до скоро подържах едно бмв 3 от 95 година) даже частите на алфата ми се струват евтини ...
              Това абсолютно няма как да се случи.

              Но както и да е.
              Идеята ми беше да покажем на колегата, че тази кола с малко пари на месец не може да се кара.
              Поне не ако искаш да я караш в идеално състояние, а не като колегата да ѝ чакаш погребението всеки ден, а то все тъй да не идва.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #37
                Мога да ви напиша разходите по 166 2.4 JTDm за една година. Колата е купена за 6500лв напълно обслужена с фактури, продадена за 6000лв след година.
                -500лв обезценяване
                -300лв за гуми
                -30лв за DRL модул
                -30лв машинка за централно (цяла брава)
                -50лв ГТП
                -220лв ГО
                -300лв данък
                Това прави 120лв на месец за ремонти,обслужване,данъци и такси.
                Няма да броя парктроник и ТВ тунер, защото това са излишни неща според мен. Километрите са 10 000.
                Нафтата ще я сметна 7л./100 км, точност +-0.5л.
                0,32лв на км до тук. Говорим за кола на 8-9 години, висок клас, с почти всички екстри и 175к.с.
                Пропуснах винетка и автомивки за 40-50лв.
                Last edited by Scrapera; d.m.y г., 00:14.
                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • #38
                  Според мен каквато и кола да си вземе среден клас,парите ще са същите,пак ще даде 300лв за гуми 300лв за данък особено ако е в Пловдив и е 150к.с пак ще има 200 +/- застраховка,и ако е дизел пак ще му гори не по малко от 7-8/100км нафта.Според мен колегата трябва да се качи в такава кола да я пробва и да види дали си заслужава да си я купи и да я поддържа.Тя колата е като жената всичко е на късмет,и според мен ако те грабне от първия път всички други ще са ти някак постни пред нея(това не се отнася само за италианските автомобили).

                  Comment


                  • #39
                    На бензинов Голф 3 сменям свещи, кабели, капачка и палец всичко Бош за малко над 100лв. За тия пари на 166 ще смениш една от четирите бобини и то куча марка.
                    Да не си говорим врели-некипели .. Жалко е, но в момента повечето 166, които засичам по улиците са движещи се скрапове. Няма кой да им удари дори една боя. Иначе като чета форума всички 166 са в заводско състояние и това състояние се поддържа с 3 стотинки и половина на км.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от benzol Покажи съобщение
                      Според мен каквато и кола да си вземе среден клас,парите ще са същите,пак ще даде 300лв за гуми 300лв за данък особено ако е в Пловдив и е 150к.с пак ще има 200 +/- застраховка,и ако е дизел пак ще му гори не по малко от 7-8/100км нафта.Според мен колегата трябва да се качи в такава кола да я пробва и да види дали си заслужава да си я купи и да я поддържа.Тя колата е като жената всичко е на късмет,и според мен ако те грабне от първия път всички други ще са ти някак постни пред нея(това не се отнася само за италианските автомобили).
                      Грешка - това е кола от висок клас.
                      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                        Грешка - това е кола от висок клас.
                        Че колата е хубава - хубава, ама чак висок клас )))) Един Туарег се поддържа с доста повече )))
                        Alfa 166 2.4 JTD '03 150HP Ex
                        Espace 2.2 DCI '06 150HP

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          На бензинов Голф 3 сменям свещи, кабели, капачка и палец всичко Бош за малко над 100лв. За тия пари на 166 ще смениш една от четирите бобини и то куча марка.
                          Да не си говорим врели-некипели .. Жалко е, но в момента повечето 166, които засичам по улиците са движещи се скрапове. Няма кой да им удари дори една боя. Иначе като чета форума всички 166 са в заводско състояние и това състояние се поддържа с 3 стотинки и половина на км.
                          Според мен алфата да се срявнява с голф3 не е много уместно,първо че не се в един клас,и второ че може да имат повече от 5 години разлика,и съответно по скъпи части за по новата кола.

                          Comment


                          • #43
                            Единственият ми съвет към кандидат-купувача е да си намери 166 в добро състояние и добре поддържана. Което няма как да се случи в българска автокъща.
                            А ако си намери, ще се учуди колко удобна е за каране в града (за дълъг път не коментирам, там е ясно).
                            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Dr Z Покажи съобщение
                              Че колата е хубава - хубава, ама чак висок клас )))) Един Туарег се поддържа с доста повече )))
                              Грешиш, приятелю.
                              75,155,156,159 - среден клас
                              90,164,166 - висок клас
                              Maserati Quattropte вече e луксозен клас.
                              Зае.и туарези и други вагини, не ни касаят.

                              Просто се замисли, ако 166 беше среден клас, следователно, 156 - нисък клас, то тогава какво остава за 145?
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                                Грешиш, приятелю.
                                75,155,156,159 - среден клас
                                90,164,166 - висок клас
                                Maserati Quattropte вече e луксозен клас.
                                Зае.и туарези и други вагини, не ни касаят.

                                Просто се замисли, ако 166 беше среден клас, следователно, 156 - нисък клас, то тогава какво остава за 145?
                                156 е висок клас! Не е среден.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X